Friday, April 3, 2020

22+ Transcendence 2014 دانلود فیلم Pics

22+ Transcendence 2014 دانلود فیلم Pics. دانلود فیلم transcendence 2014 ،این فیلم داستان دانشمندی مطرح به نام دکتر ویل کستر ( جانی دپ ) را روایت میکند که مدت هاست به همراه همسرش اوِلین بر روی. شما می توانید فیلم های دیگری را با نام های

معرفی 5 فیلم جذاب و تماشایی با موضوع اینترنت اشیا - همراه ...
معرفی 5 فیلم جذاب و تماشایی با موضوع اینترنت اشیا - همراه ... from l8r.ir
فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد. صفحه اصلی » فیلم » دانلود فیلم interstellar 2014. جزو 250 فیلم برتر imdb با رتبه 249.

داستان فیلم transcendence جانی دپ نقش ویل کَستِر،نابغه کامپیوتری را بازی می کند که در آستانه ایجاد پیشرفتی بزرگ در زمینه هوش مصنوعی است.این مسئله او را تبدیل به هدف گروهی تروریستی می کند که اعتقاد دارند پیشرفت کامپیوترها زوال بشر را به هم راه خواهد.

داستان فیلم transcendence جانی دپ نقش ویل کَستِر،نابغه کامپیوتری را بازی می کند که در آستانه ایجاد پیشرفتی بزرگ در زمینه هوش مصنوعی است.این مسئله او را تبدیل به هدف گروهی تروریستی می کند که اعتقاد دارند پیشرفت کامپیوترها زوال بشر را به هم راه خواهد. «ویل» یک دانشمند کنجکاو است که در جریان یک تحقیق علمی، دانسته های مغزی خود را داخل یک کامپیوتر پیشرفته آپلود می‌کند. Transcendence is a 2014 american science fiction thriller film directed by cinematographer wally pfister in his directorial debut, and written by jack paglen. در صورتی که زیرنویس به صورت حروف ناخوانا برای شما به نمایش در می آید و یا ناهماهنگ است اینجا.


Share this

0 Comment to "22+ Transcendence 2014 دانلود فیلم Pics"

Post a Comment